Popular Posts

Thursday 5 April 2012

2 KISAH DALAM 1

assalamualaikum...
setelah sekian lama aku x menaip benda2 yg x msuk akal kat diary online..akhirnya aku kembali..tapi post aku kali nie masuk akal.
insyAllah..(haha..dah start merapu sebenarnya nie)
tadi aku buka laman web sekolah lama aku dengan niat nak tengok result student form 5 2011.memang result yang boleh dibanggakan.nama-nama student yang dapat perfect A pun ramai yang aku tak sangka.bila aku terpandang satu nama nie..aku lagi tak sangka..
dan dari situ..............
aku terfikir selama nie aku dah study betul-betul ke..
dari spm..sampai lah aku dah nak abis matrik nie..
sedih lak tiba-tiba..
dari semalam sebenarnya aku keje nak touchng jew..
i need my mum..
i lost my spirit..
tadi pun aku ponteng kelas..
apa nak jadi dengan aku pun aku tak taw..
stress gile duduk sini..
walaupun tinggal 2 minggu jew untuk aku bertahan..
tapi nampak gaya...cam dah tak sanggup jew..
(bertambah merapu dah nie)
haha..dah lah..wat cter sdey lak aku nie..
dah tak taw nak ckap pew..




p/s:


persahabatan itu indah..
lebih indah jika kita saling melengkapi..
bersama ketika saat gembira dan sukar..
janganlah hadirmu seperti pelangi..
yang indahnya cuma sekelip mata..







No comments:

Post a Comment

 
~ Coretan Hati - Designed by Miss Rinda - Layout by My Blog Make Over - Author YOUR NAME HERE :) ~