Popular Posts

Thursday 12 April 2012

Aku Tetap Gembira..

assalamualaikum...
post nie sbenarnya agak special sikit..
hehe...
saya nak say thanks sangat2 pada SYAFIQAH FASHA AND FATIN NASUHA YAHYA..'
thanks sangat2 sebab buat saya gembira petang tadi...
haha..
betul lah kata someone "hidup kita,kita lah yang mencorakkannya"
walaupun kegembiraan itu sekejap..tapi aku bersyukur sangat..
sekurang kurangnya Allah masih mengurniakan orang yang mampu memberikan kegembiraan pada seseorang..
manusia ni boleh berubah..
sekelip mata jew..
tapi tak kisahlah..setiap manusia ada pandangan masing2..
klau itu yang terbaik..just go on..
>_<
pew yang lebih penting..aku boleh bersikap positif sekarang..
thanks 2 someone..


p/s:
kecantikan wajah akan luput ditelan usia,
bila menjadi mayat,
tapi kecantikan hati yang beriman akan kekal selamanya.
~copy from norfarah izzaty~

No comments:

Post a Comment

 
~ Coretan Hati - Designed by Miss Rinda - Layout by My Blog Make Over - Author YOUR NAME HERE :) ~